Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2012-10-10 14:59:06 | Kategori: Allmänt, Foto - Natur,

Ordning och reda på bloggen

Sådär, nu har bloggen fått sig ett lyft med ny design. Vad tycker ni om den? 
 
Inleder med en bild på en ros min köra syster fick på sin 20-års dag.
Canon EOS 1000D + Canon EFS 18-55mm

Kommentarer

Eva S

Vacker närbild:)

Svar: Tack Eva! :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2012-10-10 kl 23:11:49

Hanna panna ;D

woow sjukt fin bloggen blev då! Assnygg! ;D Stolt över dig<3

Svar: Tack syster yster :) <3
Maria Carlsson

Skickad: den 2012-10-11 kl 13:31:47

Kommentera inlägget här
Publiceras ej