Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2013-01-01 15:30:00 | Kategori: Allmänt, Fotosessions,

Red Ridinghood 1


Canon EOS 60D + Canon EFS 18-55mm
 
Bildern är ifrån årets sista fotosession som gjordes tillsammans med min vackra syster Hanna. Jag kommer lägga upp fler bilder ifrån fotograferingen vid ett senare tillfälle.
 
Äntligen 2013, det här året kommer bli ett toppenår. Jag hoppas på att få utvecklas mycket och har skrivit in mig på fotograf Emelie Ohlssons fotokurs "Julpaketet", 9 kurser i 1. Den innehåller bl.a barnfoto, bröllopsfoto, porträtt, ljussättning m.m.
 
Tack till er alla som stöttat mig och hjälpt mig tat komma så här långt iår då jag bl.a startade min verksamhet, vann Finspång Photochallenge, skaffade ny kamera och har lärt mig jättemycket. 2013 ska bli minst lika bra, och blogga mer ska jag också göra för den delen.
 
GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej