Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2013-06-17 15:20:00 | Kategori: Foto - Mode, Foto - Porträtt, Fotosessions,

Gothic

Här kommer första lasset med bilder från helgens modellfotografering. Förvänta er massa bilder de följande dagarna! Alla modeller var så sjukt duktiga och stylisterna har verkligen lyckats jättebra med både make-up och hår. Det var verkligen bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv! Låter bilderna tala för sig själva.

MODELL: Amelie Marmenlind
MUA: Isabelle Blomqvist / NYX Cosmetics - www.nyxcosmetics.se/sv
HÅRSTYLISTER: Denise (Bunnys.se ) & Sarah / Salongen - www.salongenman.se

Kommentarer

Ottilia

Wow vad snygga! Känns verkligen som om Amelie och din kamera har fått en connection ;)

Svar: Åh, Tack så mycket! :D Ja men det fick dem/vi!
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-06-17 kl 15:32:31

Elin [ n e v n a r i e n ]

Gillar verkligen bilden längst ned! Och vad glad jag blev av att läsa texten! :D :D

Svar: Så roligt att höra! :D Ja sug åt er, ni gjorde en toppenhelg!!
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-06-17 kl 16:11:45

Anette Lillatanta

Toppen fina bilder,gillade verkligen bilden längst ner jag med

Svar: Tack mamma! :D
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-06-17 kl 23:07:26

Kommentera inlägget här
Publiceras ej