Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2013-10-06 17:09:00 | Kategori: Allmänt,

Höstkänslor

 
 
Te. Tända ljus. Tjocka tröjor. Vackra färger.
 
Hösten är verkligen här! Jag gillar början av hösten, men när alla löv fallit av och det blir mörkare ute är det inte precis den bästa årstiden. Men som det ser ut just nu så är det rätt underbart. Så fantastiskt vackra färger och ingen som klagar på att jag, frusen som jag är, har på mig för mycket kläder! Höstshoppade igår i stan med min mor och var nyss ute på en underbar höst-springrunda. Uppfriskande!

Kommentarer

hannq

Hösten är ändå rätt Nice! Förutom mörkret då.. men det är då man tänder fiba ljus x)

Gillar bilden :)

Svar: Jaa :D Men precis du!!!
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-10-07 kl 00:06:41

ann-sofie

svar; tyvärr vet jag inte det :/

superfin bild, älskar tända ljus :)

Svar: Vad synd :( TACK SÅ MYCKET! :D
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-10-09 kl 20:40:15

Emma

Tända ljus hör verkligen hösten till! Jättefin bild! :)

Svar: Ja, helt underbart är det! :) Tack så mycket!
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-10-25 kl 09:05:46

Kommentera inlägget här
Publiceras ej