Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2013-09-11 08:30:00 | Kategori: Övrigt,

Sista Meet Of The Month

I lördags var sista MOM (Meet Of The Month), som är en bilträff första lördagen varje månad, för iår. Jag följde med pappa och Drop Top Squad (första bilden). Rätt kul i början när det är ljust ute och kameran är med. Men när det blev mörkt och kallt tyckte jag att det fanns vettigare saker för mig att göra än att titta på bilar.

Kommentarer

ida

sv: tack så mycket. fin blogg du har!

Skickad: den 2013-09-13 kl 15:59:06

Kommentera inlägget här
Publiceras ej