Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2014-04-28 12:29:44 | Kategori: Allmänt, Marias Vardag,

Instagram

Ni glömmer väl inte att följa mig på Instagram? Där kan ni ser mer av mitt liv på det privata planet. Afrika, kläder, skogsäventyr och mycket mer bjuder jag på. Ni hittar mig under namnet Snyggcarlsson.

Kommentarer

Elin

sv: ja det var verkligen superhärligt! :)

Skickad: den 2014-04-28 kl 21:26:32

Kommentera inlägget här
Publiceras ej