Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2014-04-30 10:08:14 | Kategori: Foto - Natur,

Vitsippor


Igår var jag ute med Victoria och gick en fotopromenad i Finspång. Vi skulle gå och fota ett fint körsbärsträd som alltid har stått utanför Finspångs folktandvård men till vår besvikelse hade de huggt ner trädet och allt som återstod var en stubbe, inte så kul att fota precis. Men vi gick lite i slottsparken och runt omkring och hittade vitsippor och en magnoliabuske att fotografera. Det var underbart väder ute så det blev en riktigt härlig fotopromenad.

Kommentarer

Victoria

Så fina Bilder du fick :)
Men synd att körsbärsträdet var borta :/

Skickad: den 2014-04-30 kl 14:34:58

Fotoblogg av Ida ❊

Åh vackert!!

Sv: vad glad jag blir, tack snälla!! :D

Skickad: den 2014-04-30 kl 19:34:01

Isabella - Szalai Fotografi

sv; tack så mycket!
Fina bilder! Ska försöka ta mig ut och fota vitsippor i helgen tror jag. Gillar verkligen din design förresten! :)

Skickad: den 2014-04-30 kl 20:18:37

Life of Johanna

Vacker bild :)

Svar: Tack så mycket :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-05-01 kl 11:55:31

Fotograf Yohanna - Fotograf i Hälsingland

Åh så fint! :)

Skickad: den 2014-05-07 kl 16:31:22

Louice

Vad fina bilder! :)

Svar: Tackar tackar! :D
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-05-10 kl 17:30:38

Kommentera inlägget här
Publiceras ej