Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2014-08-21 13:31:35 | Kategori: Foto - Fest & Bröllop, Foto - Porträtt,

Evig kärlek

Jag fick den 7/7 för andra gången i mitt lvi fotografera bröllopsporträtt och det var hur kul som helst! Vilken ära att få föreviga deras stora dag. Trots skarpt solljus vid kl 12 på dagen blev det några riktigt fina bilder ute i naturen. Jag hoppas verkligen att jag kommer få fotografera fler bröllop i framtiden!

Kommentarer

Sara

Oh ja :D Det är så fantastiskt <3 Och definitivt! Det är någonstans alla borde åka till!

Skickad: den 2014-08-22 kl 09:12:41

Ulrika - Fotograf u.norman

Tack så mycket!

Vilka härliga bröllopsporträtt :)

Skickad: den 2014-08-22 kl 11:34:14

Sofia

Så fina bilder!

Skickad: den 2014-08-22 kl 19:48:20

Anonym

Underbart vackra bilder:D

Skickad: den 2014-08-24 kl 17:56:55

Kommentera inlägget här
Publiceras ej