Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2014-01-28 13:21:20 | Kategori: Foto - Mode, Foto - Porträtt, Fotosessions,

Gamla stan by night

Modell: Alicia R

När jag var i Stockholm i höstas fotade jag Alicia som är en sådan sjukt duktig modell. Oturligt nog var det väldigt mörkt ute när vi fotograferade och mörkerfoto är inte min starkaste sida precis. Men några coola bilder blev det minsann och det var riktigt kul att prova på, fast jag behöver träna mer på det.

Kommentarer

Yohanna - Fotograf i Hälsingland

Snyggt! :)

Svar: Tack!! :D
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-01-28 kl 16:53:21

Louise

Kul!

Svar: Ja se det var det! ;)
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-01-28 kl 17:43:05

Patricia Ersson

Jag gillar kontrasterna då det är mörkt ute och svartvitt. Det känns så levande på något vis. Jättesnygga bilder!!

Svar: Tack! Ja svartvitt är sjukt underbart, alltid! :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-01-28 kl 18:26:19

Linda

fina bilder

Svar: Tack sååå mycket! :D
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-01-28 kl 19:57:59

Linda

hoppas allt är bra

Svar: Jodå det är bara fint tack! :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-01-28 kl 21:51:55

Mathilda

Tycker du lyckades bra. Och träning ger färdighet!

Sv: Tack så hemskt mycket!

Svar: Nämen tack du! :) Det har du rätt i! Varsågod!
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-01-29 kl 09:28:12

efji - √ serier/film

riktigt fint

Skickad: den 2014-02-07 kl 17:17:46

Kommentera inlägget här
Publiceras ej