Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2014-06-12 14:48:58 | Kategori: Foto - Djur, Foto - Porträtt,

Gnäggelignägg


Fina Linnéa har tagit studenten! Jag fick äran att fotografera henne tillsammans med hennes fina häst. Det var så kul att göra en lite annorlunda fotografering i den gröna hagen med vackert kvällsljus. Imorgon har jag två stundenter till som ska fotograferas, riktigt kul att det är så många fotograferingar nu. Förvänta er många studentbilder!

Kommentarer

Victoria

Den svartvita bilden var verkligen fin.

Svar: Tack såå mycket!! :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-06-12 kl 15:40:47

efji.se - en blogg om tv-serier

härliga bilder

Svar: Tack!!
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-06-14 kl 11:56:56

Double Up - Malin & Lina

Vacker bild, gillar den i färg bäst

Svar: Tack! Jag gillar nog den i svartvit bäst :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-06-18 kl 21:09:52

maja

kul idé för studentfoton, inte så generiska :)

Svar: Tack så jättemycket!! :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-06-24 kl 17:46:11

Ida Sundin

Härliga bilder! :D

Svar: Tack så mycket!! :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-08-22 kl 14:20:20

Kommentera inlägget här
Publiceras ej