Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2014-05-06 19:45:24 | Kategori: Foto - Porträtt,

Sommaren som försvann

I brist på denna vackra sommar som kom så lägger jag upp lite bilder för att återge er hopp om sommar och värme på fina Josefin. Jag minns hur jag och Josefin gick och svettades i solen när vi fotade för lite mer än en vecka sedan och idag hade jag vinterjacka på mig. Usch, nej sommar vill vi ha!

Kommentarer

Emilia

Sv: Tack :)

Skickad: den 2014-05-06 kl 20:13:09

▲ »*JoJZ - Uɴᴅᴇʀʜåʟʟɴɪɴɢ ᴘå ʜöɢ ɴɪᴠå ·.¸¸.· `▲»*✞ ☮ ♡ ♛

JAA! Asså det var ju asfint väder typ nyss... och sen så kommer det mitt i allt snö :(

SV: YAAYYY! Tusen tack du! <3

Skickad: den 2014-05-07 kl 21:27:44

OLIVIA

åh känner att sommaren borde komma tillbaka snart igen!!

sv: hihi åh tack :D
kram♡

Skickad: den 2014-05-09 kl 11:37:04

Linneaellinore - FOTO

Fina bilder! :)

Svar: Tack ! :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-05-11 kl 14:55:16

Kommentera inlägget här
Publiceras ej