Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2012-11-20 11:03:11 | Kategori: Allmänt, Fotoutrustning, Verksamhet,

Ny kamera och dålig uppdatering

 
Ja, jag har en ny kamera... igen. (Bilden hittar ni: HÄR!)
Nikon är tydligen inget för mig, därför valde jag att köpa en Canon EOS 60D istället. Mycket enklare att förstå och den tar enligt mig bättre bilder av det jag ännu sett. Jag ser verkligen fram emot fotograferingarna jag ska göra med denna kamera och jag ska försöka tvinga ut någon i helgen och göra en cool photoshoot, har en hel del ideér men ni får väldigt gärna komma med fler.
 
Jag ska även bli bättre på att uppdatera bloggen med bilder ett par, tre gånger i veckan. Jag har så många bilder jag inte visat er!
 
Ni som inte vet vad ni ska köpa i julklapp kan jag även tipsa om att ni kan köpa ett presentkort på fotografering hos mig. Mer info hittar ni på min hemsida: www.mariafotografi.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej