Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2012-10-15 16:12:42 | Kategori: Fotoutrustning,

Nikon D7000

I torsdag var det äntligen dags att skaffa en ny kamera. Efter nästan 4 år tillsammans med min Canon EOS 1000D bytte jag upp mig till en Nikon D7000 med ett battrigrepp. Jag är helnöjd med mitt val och jag tror att vi kommer komma bra överrens, jag och kameran.
 
Jag har varit hos min syster hela helgen och testat kameran, så förvänta er provbilder i bloggen.
 

Kommentarer

Anette Lillatanta

Wow nu blir det många fina foton

Svar: Oja, haha :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2012-10-15 kl 16:28:53

Kommentera inlägget här
Publiceras ej