Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2014-08-27 12:53:14 | Kategori: Foto - Porträtt,

Ebba

Några veckor sedan fick jag fota Ebba, en tjej som fått en fotografering av sina kompisar i födelsedagspresent. Det blev en väldigt roligt fotografering med både häst och hund.
 
Om du inte vet vad du ska köpa i present till släktingen, kompisen eller kollegan - köp ett presentkort på fotografering!

Kommentarer

Anonym

Men så fina :)

Svar: Tack <3
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-08-28 kl 22:33:15

MATILDA

så fina bilder :)

Svar: Tack så mycket!! :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-08-29 kl 11:56:40

madeleine

du är så galet duktig

Svar: Åh tack! :D
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-09-16 kl 18:48:45

kaffehörnan

Fantastiska bilder du delar med dig

Svar: Tack så mycket :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-10-30 kl 00:18:50

Kommentera inlägget här
Publiceras ej