Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2014-08-22 13:47:58 | Kategori: Foto - Porträtt, Fotosessions,

Vad gör man inte för konsten?

Linnéa och jag gav oss ut för några veckor sedan för att göra en lite oseriös fotografering vid den nya skolan som byggts hör i Finspång. Det visade sig vara ett toppenställe att fota på! Det ligger nämligen en gammal tegelbyggnad bredvid och även en tågräls. Något gick dock fel när vi tog den första bilden i detta inlägg. Fint fönster tänkte vi och fotade på, men efter en liten stund hörde vi något som började tjuta. Larmet gick. Woops, vi som kanppt rörde rutan. Vi funderade först på att springa, men bestämde oss till slut för att stanna, vi hade ju trots allt inte gjort något. Polisen dök inte upp dock, men vi var allt nervösa där ett tag. Men vad gör man inte för konsten? ;)

Kommentarer

Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Åh älskar bilderna! <3

Svar: Tack såå mycket! Vad glad jag blir :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-08-22 kl 14:15:20

Emelie [FOTO]

svar: Tusen tack! Önskar dig detsamma :)

Skickad: den 2014-08-22 kl 21:22:07

Anonym

supersnygga bilder!! ha en fortsatt fin kväll =)

Skickad: den 2014-08-23 kl 21:05:18

Sofia

Himla fint! Tur att inte polisen kom!!

Skickad: den 2014-08-24 kl 15:53:21

Koffe - fotoblogg

»Tack snälla! Snygga porträtt hurru. Att fotografera porträtt med en röd tegelvägg bakom kan bli riktigt snyggt :)

Skickad: den 2014-08-24 kl 17:02:57

Amanda

Så snygga bilder det blev 😲

Skickad: den 2014-08-24 kl 18:33:16

F R I D A ▴

snyggt! älskar glasögonen på första bilden<3

Skickad: den 2014-08-24 kl 22:48:46

Ninni - Foto & Vardag

sv. eller hur ;D gillar den skarpt

så läckra foton här ovan :)

Skickad: den 2014-08-25 kl 18:21:06

victoria

Bloglovinbyte? :)

Svar: Jag gör tyvärr inte bloglovinbyten men vill du följa min blogg får du gärna göra det :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-08-25 kl 21:21:32

Kommentera inlägget här
Publiceras ej