Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2012-10-09 15:29:43 | Kategori: Allmänt,

Bloggändringar

Jag tycker inte att det är kul längre att skriva om min vardag, det händer inget intressant och jag tycker inte att det angår andra än mig själv längre, därför har jag valt att radera alla tidigare inlägg.
 
Jag bestämt mig för att göra min blogg till en fotoblogg med bilder ifrån mina fotograferingar och ibland lite vardagsbilder. Just nu håller jag på att göra om designen också, bloggen behöver sig verkligen ett lyft.
 
Så håll ut, snart är jag tillbaka igen!

Kommentarer

Sofie

Det hoppas jag! :)
Jag är inne typ varje dag och kollar om du har skrivit något :(

Svar: Oj du, jo jag skäms lite över min frånvaro från bloggen. Hade inte bloggat sedan juli! :O Men nu så ska det bloggas igen. :)
Fotograf Maria Carlsson

Skickad: den 2012-10-09 kl 20:00:55

Kommentera inlägget här
Publiceras ej