Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2013-01-24 22:01:35 | Kategori: Allmänt, Övrigt,

Emelie Ohlssons fotokurs

Är nu helt klar med Emelie Ohlssons fotokurs. Jag har utvecklas massor inom kärleksporträtt, bröllopsbilder, porträtt, barnfotografering, ljussättning, kamerainställning etc. En riktigt prisvärd kurs som har fått mitt fotosug att öka. Jag ser fram emot att använda mina nya kunskaper i framtidens fotograferingar!

Kommentarer

Victoria

Tack så mycket :)
Vad tyckte du om Emelie´s kurs? Hört många som dissat den.

Svar: Jag tyckte den var suverän! Dock hade jag 9 kurser i 1 så jag fick mycket i mitt paket, skulle inte betalat 500kr för endast 1 kurs. Hon förklarar väldigt bra och det fanns många bra småtips i kursen. :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-01-25 kl 21:13:30

Kommentera inlägget här
Publiceras ej