Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2013-06-12 14:40:00 | Kategori: Foto - Kärlek, Foto - Porträtt,

Nathalie & Johannes

Igår fotade jag min fina bror Johannes och hans snygga flickvän Nathalie. Det var jättekul att fota dem och jag tycker de blev jättebra på bild, de är så fina ihop! Jag är så glad att Johannes hittade Nathalie, hon är verkligen underbar och det är min bror också ska ni veta.

 
Tack för att ni finns fina ni!

PS. På fredag åker jag upp till Stockholm för att gå på fototräff! Jag är även utvald som en av de 30 som får chansen att vara med på Modellfotograferingen på lördag. Det ska bli grymt kul och förvänta er många bilder från modellfotograferingen och fototräffen. ;)

Kommentarer

Johannes

Jätte jätte fina bilder! :D verkligen gulligt skrivet! Vi älskar dig Syster :)

Skickad: den 2013-06-12 kl 14:54:58

Anette Lillatanta

vilka fina sommar bilder på gukkiga nasse och natha

Skickad: den 2013-06-12 kl 22:18:53

Anette Lillatanta

Så fina bilder på ett jättefint par

Skickad: den 2013-06-12 kl 22:20:31

ottilia

woho! ska bli så himla kul!

älskar förövrigt bilden där du använt något framför linsen! så himla snyggt!

Svar: Det var sjuuukt kul!! Tack så sjukt mycket för en superhelg! Det var bland det roligaste jag gjort faktiskt. Tack! :D
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-06-14 kl 21:38:20

Kaj

Suveränt fina foton! Du har verkligen fångat deras karaktärer jättefint ;-)

Svar: Tackar tackar :D
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-06-23 kl 18:07:22

Kommentera inlägget här
Publiceras ej