Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2013-06-27 09:35:00 | Kategori: Allmänt,

NYX Cosmetics

Igår var jag inne på NYX Cosmetics facebooksida (www.facebook.com/Nyxne) och upptäckte till min förvåning att de använt mina bilder för att presentera modellfotograferingen (15/6). Jag blev riktigt glad när jag upptäckte det.

Det var Frida Skoglund (www.frida.chic.se) och Isabelle Blomqvist från NYX Cosmetics som ordnade make-upen. Sjukt duktiga tjejer.
 
 

Kommentarer

Vasses

Åh men så kul! :D

Svar: Ja jag blev riktigt glad. :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-06-27 kl 10:49:54

Kommentera inlägget här
Publiceras ej