Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2013-03-30 19:56:48 | Kategori: Allmänt, Fotoutrustning,

Nytt i kameraväskan

Idag har jag varot med min pappa på Elmia Bilmässa i Jönköping och fotat bilar. Men innan dess svängde vi förbi MediaMarkt där jag köpt denna goding. Canon EF 50mm f/1.8 ll, ett ljusstarkt objektiv som passar perfekt för porträtt. Jag har länge gått och suktat efter detta, i flera år faktiskt och trots dess billiga pris har det inte blivit av. Eftersom jag sattsade på ny kamera istället så blev det inte förrän nu jag köpte det.
 
Jag tror jag och denna fina kommer komma bra överrens när det ska fotas.

 
Bilder från Elmia kommer komma senare i veckan. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej