Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2013-05-24 10:30:00 | Kategori: Foto - Natur,

Tulpaner

Jag älskar att fota människor. Det är det bästa jag vet, en bild på en människa berättar så mycket. Naturfotografering är inte riktigt min grej, jag har bara inte fastnat för det. Men i onsdags var jag ute med Victoria i slottsparken och fick dessa bilder som jag är rätt nöjd med. Det går inte att jämföra med att fota porträtt, men ibland behöver man lite omväxling för att utvecklas. Den sista bilden är nog min favorit, jag vet inte varför men vissa bilder bara fastnar man för.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej