Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2013-09-17 19:00:00 | Kategori: Foto - Porträtt, Fotosessions,

Snövit

 
Modell: Frida Ottosson
Hår & make-up: Maria Carlsson (jag)
 
I förra veckan fick jag äran att fota vackra Frida igen. Det är så grymt kul att fota Frida för hon är så sjukt vacker och duktig framför kameran. Denna gång inspirerades vi utav Snövit, några sju dvärgar hade vi tyvärr inte tillgång till men när man har en Frida som modell behöver man inte mer än så. ;)

Kommentarer

Amanda

Fina bilder!

Svar: Tack så mycket! <3
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-09-17 kl 19:34:19

Frida

Tack för att du gjorde en grå tråkig dag till den bästa!!

Svar: Tack själv fina du! <3
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-09-17 kl 20:26:57

Matilda - Hästar & Foto

Asfina bilder!

Måste bara säga att jag älskar bilden längst ner till vänster i headern! :)

Svar: Tack, vad glad jag blir! :D <3 Jag vann en iPad med den faktiskt förra året. :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-09-17 kl 21:34:58

nette

Så fina vackra bilder på Frida :)

Svar: Tack mamma :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-09-17 kl 23:06:13

vesna

åh va fina bilder, va roligt med annorlunda tema :)

Svar: Tack så mycket! :) Ja man behöver lite variation, alltid kul med lite teman. :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-10-24 kl 17:22:43

Kommentera inlägget här
Publiceras ej