Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2014-06-25 11:11:48 | Kategori: Foto - Porträtt,

Studenter 2014

En liten bildbomd på Frida och My, två av de fem studenter jag fick äran att fotografera. Det har varit så sjukt roligt att få fotografera studenter och jag hoppas på fler till nästa år. :)

Kommentarer

Isabella Berger - Fotografi

sv; tack själv! Jättefina bilder du har i din blogg :D

Svar: Tackar! :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-07-03 kl 12:14:04

Linda Jungarå - FOTOGRAF STUDENT FILMNÖRD SKÖNHETSJUNKEY MUSIKFREAK

Fin blogg ;D

Svar: Tack så mycket!! :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-07-03 kl 13:51:03

Kommentera inlägget här
Publiceras ej