Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2014-03-28 12:35:59 | Kategori: Foto - Barn, Foto - Porträtt,

Kära bröder

För ett par veckor sedan fotograferade jag dessa tre underbara bröder: Alvin, Rasmus och Casper. Det var den första gången någonsin jag fotade inomhus och samtidigt en nyfödd så ag var aningen nervös innan en jag tycker bilderna blev riktigt bra ändå. :) Detta är något jag gärna skulle vilja fortsätta utveckla, en naturligt ljus-studio vore ju helt underbart!
 
Min aktivitet har varit på bottnen den senaste tiden, och dne kommer inte bli bättre de närmsta veckorna för jag åker till Afrika på måndag! Jag ska volontärarbeta på ett kristet barncenter i Zimpeto, Mocambique i tre veckor. Detta ska bli helt fantastiskt och förvänta er måååånga bilder på bloggen. Så håll ut gott folk! Tre veckor sedan är jag tillbaka som en bättre uppdaterare. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej