Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2014-05-16 17:30:34 | Kategori: Allmänt, Marias Vardag,

Fotofestival

Den 31:e maj åker jag upp till Stockholm för att vara med på en fotofestival som är mellan 31 maj till 1 juni. Det ska bli så grymt kul! Det hela arrangeras av Unga Fotografer och festivalen är till för dig mellan 18-25 år som älskar att fotografera. Helgen innebär workshops, seminarier och härligt umgänge! Det hela är gratis med det finns ett begränsat antal platser. Bl.a Rockfotoemma och Genusfotografen kommer vara med och föreläsa.
Om du är mellan 18-25 och älskar att fota så tycker jag att du ska hänga på!!

Kommentarer

Agnes

måste bara säga att du tar sjukt fina bilder :D och den där bilden i headern på de två små killarna är så söt!

Svar: Tack så jättemycket!! Vad glad jag blir! :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-05-24 kl 17:30:50

Kommentera inlägget här
Publiceras ej