Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2016-03-07 16:10:30 | Kategori: Foto - Fest & Bröllop, Foto - Kärlek,

Frida & Alexander

 
Här tänkt bli bättre på att lägga upp foton här. Idag bjuder jag på lite bröllopsfoton från förra sommaren. Har redan
5 inbokade bröllop i sommar. Jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej