Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2012-11-21 19:05:00 | Kategori: Foto - Djur, Photoshop,

Bouncy from space

 
Sitter och leker photoshopproffs, lyssnar på rock och är sjuk. Då kan det ju gå lite såhär. Lilla Bouncy blev fotooffer och efter en stund med photoshop blev det någon slags rymd-Bouncy. Jag måste börja hålla på lite mer i photoshop, det är ju riktigt kul och jag vill också kunna göra coola bilder. Vi får väl se hur det går.

Kommentarer

Anonym

ååeh va söööt! :D Bilden blev ju asfrän!! ;D

Skickad: den 2012-11-21 kl 23:45:57

Hannisen

kommentaren var från mig, Hanna xD

Skickad: den 2012-11-21 kl 23:46:31

Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)
Jättefin design för övrigt.

Sköt om dig! Kram

Svar: Tack så jätte mycket, detsamma! :D <3
Maria Carlsson

Skickad: den 2012-12-09 kl 11:28:33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej