Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2013-08-17 11:28:00 | Kategori: Allmänt,

Gul som solen

 
Min nya mobil - Nokia Lumia. Har visserligen haft denna i lite mer än en vecka och jag gillar den verkligen. Den gamla tappade jag i toaletten, inte det smartaste jag gjort precis. Älskar den gula färgen, den sticker ut bland alla svarta och vita iPhones.

Kommentarer

Tine

Grattis till den nya telefonen! Det var längesen man använde Nokia. Haha :3 Har en själv en Samsung ^_^

Skickad: den 2013-08-17 kl 21:36:37

Tine

Förresten, din meny. Varje gång man kommenterar så ser man endast till bloglovin'(man ser hela fast inte rss symbolen) och framsidan så försvinner den efter länkar (man ser inte hela). Använder firefox :)

Svar: Jag vet, den är jättekonstig. :( Den ser jättebra ut på min dator men inte på någon annans. Men jag håller på med en ny design. :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-08-17 kl 21:38:04

Tine

Den ser helt okej ut nu (via chrome på en windows dator) använder två olika datorer så det ser olika ut varje gång. Haha :3

Svar: Ja okej, haha. Nej men jag ska allt snart lägga in den nya designen. Den ser knasig ut på de flesta datorer utom min. ;)
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-08-20 kl 15:12:35

ottilia

vad roligt med en riktig färgklick! :)

Skickad: den 2013-08-22 kl 12:04:20

tess

gult är verkligen den bästa färgklicken !:)

Svar: Ja verkligen! Jag gillade inte gult så mycket förr, men jag var bara tvungen att ha en gul mobil, haha. Jag blir glad av den! :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-09-07 kl 19:43:30

Kommentera inlägget här
Publiceras ej