Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2013-08-02 19:47:00 | Kategori: Allmänt,

Jewels


Under min Stockholmsresa blev det lite shopping, bl.a inne på Ur & Penn där jag hittade dessa godingar för endast 20kr/st.

Kommer bjuda på mer bilder och bloggning framöver, men just nu har jag sommarjobb och mycket annat att tänka på. Men håll ut!

Kommentarer

Jessica

Tack så hemskt mycket för din kommentar! :) Och det samma, gillar dina fina porträtt. :)

Svar: Tack du med! <3
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-08-03 kl 10:24:25

Beautiful Life - allt om skönhet

Halsbandet var verkligen underbart!

Svar: Ja jag älskar det, bara 20 kr på Ur & Penn :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-09-19 kl 15:58:40

Kommentera inlägget här
Publiceras ej