Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2013-06-22 10:14:00 | Kategori: Foto - Mode, Foto - Porträtt, Fotosessions,

ELVIRA

 
 
Modell: Elvira Axelsson - www.elviraaxelsson.blogg.se
Make-up: Isabelle Blomqvist | NYX Cosmetics - www.facebook.com/nyxne
Hårstylister: Denise & Sarah - www.bunnys.se / www.salongenman.se

Kommentarer

ottilia

snyggt! och fy vad fint ljuset föll när man tog henne ännu en bit från väggen. fantastiskt! :)

Svar: Tack!! :D Ja det blev riktigt bra, gillade verkligen ljuset på denna plats och där vi fotade Ellen.
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-06-22 kl 20:22:53

Jarina

Svar: Åh, brukar du vara i Hangö? Vad kul :) Gillar staden jag med, speciellt sommartid. Dock blir det väl lätt att man tröttnar också då man sett precis allt och alla här.

Skickad: den 2013-06-23 kl 17:41:22

Kommentera inlägget här
Publiceras ej