Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2013-06-08 22:02:24 | Kategori: Allmänt, Foto - Porträtt,

Jag bakom kameran

Idag antog min syster den största tänkbara utmaning någonsin, att fota mig. Jag behövde lite bilder till bloggen, hemsidan etc. så jag tog mig i kragen och ställde mig framför kameran istället för i min trygghetszon bakom. Jag blev för första gången i mitt liv nöjd med bild på mig själv.

Credit till fotografen Hanna Carlsson, min fina fina syster!

 
 

Kommentarer

Linnea

Du är så fin! Det ska du veta!

Svar: Tack, du med ska du veta!!
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-06-09 kl 00:43:52

Anette Lillatanta

Vackraste Maria

Skickad: den 2013-06-12 kl 22:19:41

ottilia

älskar din klänning! och grymma bilder - du borde stå oftare framför kameran. det är ju skitkul att ha bilder på sig själv (speciellt när man börjar bli gråhårig! det är ju så stor skillnad på bara ett år när man kollar på bilder på sig själv)

Svar: Åh, tack! :) Köpte den faktiskt på en marknad, det är nog det bästa kap jag gjort. Ja det är ju faktiskt kul att ha! Haha, så sant. Det är ju kul att se bilder när man är liten nu.
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-06-14 kl 21:40:54

Kommentera inlägget här
Publiceras ej