Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2013-11-29 21:07:00 | Kategori: Foto - Porträtt,

Apocalypse

Modell: Linnéa B.

Idag tog jag ut Linnéa i kylan och gjorde nog den konstigaste photoshooten jag någonsin gjort med en gammal gasmask lite random sådär en fredag. Jag sparar dock de bästa bilderna till senare så ni får hålla ut för dem. ;)

Kommentarer

Rebecca Wipp Ovin - Skönsjungande, nybliven mamma

Nice!

Sticker ju verkligen ut i mängden om man säger så!!!

Svar: Tack så mycket! Ja, jag var sugen på något annorlunda. :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-11-29 kl 21:59:46

lejneja

så coooolt :) du är så bra på att ta kort så de e löjligt!

Svar: Dä ä ju du som ä duktig modell hörreudeu!!! ;)
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-11-30 kl 22:25:09

my

Coola bilder! :D

Svar: Tack så mycket!!! :D
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-12-04 kl 15:17:52

Yohanna - Fotograf i Hälsingland

Åh men vilka häftiga bilder! :)

Svar: Tack vad glad jag blir!! :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-12-04 kl 18:01:05

Kommentera inlägget här
Publiceras ej