Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2013-10-08 14:04:00 | Kategori: Fotoutrustning,

Burberry kameraväskan

 
 
Som jag skämts för min kameraväska jag ärvt av pappa som mina råttor (jag hade för 2 år sedan) tuggat lite på här och var. ÄNTLIGEN har jag en ny. Beställde denna för över två veckor sedan från Kina och idag kom den! Lyckan var total! Ett minus är att den är väldigt liten, men jag vill inte ha en stor och tung så den passar mig perfekt ändå. Får knappt plats med kameran och objektivet men packar man den på rätt sätt fungerar det prima. Jag är riktigt glad för den och nu ska jag inte skämmas längre över min kameraväska. Den är så grymt snygg med Burberry rutigt, passar mig perfekt! Dock är det ju inte äkta, men det får man leva med. ;)

Kommentarer

Frida

Ser föresten att du tycker om att fota som jag :) och är från Finspång, mycket kul att se. för inte många som har samma intresse som en själv :) och som bor i samma stad : ) hihi

Svar: Nämen jaha, haha. Vad liten världen är! Inte trodde jag att du var från lilla Finspång. :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-10-09 kl 11:16:17

Anna

Fin! :)

Svar: Taack :D
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-10-09 kl 11:59:36

claudia

tack, jättefin väska !:D

Svar: Tack själv! :D
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-10-09 kl 13:42:23

Ebba

Jätte fin!

Svar: Tack!
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-10-14 kl 18:08:06

emilia

vilken tuff kamera väska :)

Svar: Tackar!! :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-10-20 kl 11:01:32

giulia

Riktigt nice!

Svar: Ja den är rätt nice, dock var inte kvalitén den bästa :/
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-01-24 kl 06:35:54

Kommentera inlägget här
Publiceras ej