Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2013-09-18 08:34:00 | Kategori: Foto - Porträtt,

¡Ciao Bella!

I lördags fick jag äran att fota fina Isabelle, som även kallas Bella, som är en sådan otroligt underbar människa! Titta bara vilka vackra ögon hon har. Det var verkligen jättekul och jag hoppas på fler fotografering som denna i höst. Min personliga favoritbild är den sista i kollaget ovan, det blev verkligen fokus på ögonen. Fler bilder på Bella och även hennes syster kommer senare i veckan. ;)

Kommentarer

Cathie | Equest Photography

Tack, och detsamma! Jättefina bilder!

Svar: Varsågod ^^ Tack själv!!
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-09-20 kl 11:39:49

Elin

Du är ju fruktansvärt duktig! Snyggt hur ni utnyttjade fönstret :D

Svar: Åh tack vad glad jag blir! :D <3
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-09-20 kl 14:33:30

Linn

Vad duktig du är! Riktigt fina bilder :)

SV: Tack så jättemycket!!

Skickad: den 2013-09-20 kl 16:59:22

Amanda [SPONTAN]

Fantastiskt fina bilder!

Skickad: den 2013-09-20 kl 20:28:58

Sannah Nilsson

Sv; Ja helt magiskt var det verkligen!:) Tack snälla du vad glad jag blir! du är verkligen superduktig jag älskar alla dina bilder så himla mycket, ha en bra fredag,kramar!:)

Svar: Nämen tack själv!! :D
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-09-20 kl 21:56:33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej