Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2013-09-10 08:22:00 | Kategori: Foto - Porträtt, Photoshop,

Go home photshop you're drunk

 
Sååå... jag satt nog med photoshop lite för sent igår. Men jag bjuder ändå på denna bild, den är rätt roande trots allt och det är inte ofta jag lägger in en bild på mig själv. Jag får nog öva lite mer på mina photoshopskills.

Kommentarer

Lisa

SV: Åh, tack va glad jag blir! =)

Skickad: den 2013-09-10 kl 09:36:47

Isabelle

Du är så fin Maria saknar dig massor :) kraaam <3 // isabelle

Svar: Åh Bella jag saknar dig med massor!! DUUU är så sjukt fin! Kraaam <3
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-09-10 kl 09:54:49

Tine

Det blev inte så tokigt :3

Sv: Haha bra att du fixade det! :3 Kändes lite awkward att skriva på min blogg att din inte funkade men visste inte vart annars jag skulle skriva xD

Svar: Inte haha? Vilken tur då ;)
SV: Ja men tur att du gjorde det, jag fick typ panik när jag såg det, haha! Men nu så fungerar det. :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-09-10 kl 13:01:23

Julia

SV: Tack! :)

Skickad: den 2013-09-10 kl 17:04:47

Sarah

Bilden är ändå lyckad!
Sv: nej verkligen inte, är helt kär i kameran!
(du kommenterade på min gamla blogg goldenphotos.blogg.se ifall du undrar, men jag har inte gjort något inlägg om den nya så du kunde inte veta)

Skickad: den 2013-09-10 kl 18:55:42

Victoria

Gillar denna bild skarpt.

Skickad: den 2013-10-11 kl 14:56:46

Kommentera inlägget här
Publiceras ej