Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2013-09-09 11:44:00 | Kategori: Foto - Natur,

I skogen

 
 
 
Jag har spenderat så mycket tid ute i skogen de senaste dagarna, och jag älskar det! Det är så rofyllt och vackert i våra svenska skogar, så passa på att gå ut innan det blir kallt ute.

Kommentarer

Anonym

fina bilder !

Skickad: den 2013-10-06 kl 01:02:17

Emma

Åh vilka fina bilder du tagit!

Svar: Tack så mycket!! :D
Maria Carlsson

Skickad: den 2013-10-24 kl 19:33:44

LiveHealthyBeHappy :)

Vilka fina skogsbilder :) Gillar verkligen den översta till vänster - verkligen lummig!

Svar: Tack så mycket!! :D
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-01-29 kl 04:49:09

Kommentera inlägget här
Publiceras ej