Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2014-04-27 16:13:54 | Kategori: Foto - Porträtt,

Portraits

 
Vackra Frida,
Dessa bilder togs i slutet av februari tror jag men de har inte blivit klara förrän nu. Det var en halvspontan fotografering ute i skogen, dock blev det mörkt väldigt fort.

Kommentarer

Linnéa

Frida blir så bra på bild!!

Svar: Jaa! Top Model nästa!!
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-04-27 kl 19:30:19

Hanna

Fina porträtt! :D

Svar: Tack så mycket! :)
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-04-27 kl 20:43:15

Aina Strand

Fina bilder :)

Svar: Tack såå mycket :D
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-04-28 kl 17:16:49

Ida-foto

Så fina bilder :D

Svar: Tack tack!!
Maria Carlsson

Skickad: den 2014-04-28 kl 18:48:58

Kommentera inlägget här
Publiceras ej