Maria, 19, Fotonörd
Jag heter Maria och är en 19årig fotonörd som bor i den lilla staden Finspång
strax utanför Norrköping. I framtiden drömmer jag om att bli
fotograf och för tillfället driver jag min egna fotoverksamhet MariaFotografi.
På min blogg kommer du få läsa om min vardag, fotografering och få se massor av bilder.------------------Follow on Bloglovin

Intresserad av att boka fotografering? Maila [email protected]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat: 2014-04-24 15:48:00 | Kategori: Allmänt, Foto - Natur, Foto - Porträtt,

ZIMPETO

 
Zimpeto, Mocambique, Afrika ...
Här kommer ett litet smakprov på bildbomber som kommer komma upp under kommande veckor. Jag hade tre underbara veckor i Afrika och bilder kan inte beskriva allt jag upplevde. Det var väldigt strikta regler ang. fotografering runt om i Zimpeto som är ett av Mocambiques värsta områden, därför har jag inte kunnat ta bilder utanför basen som jag var på vilket var lite tråkigt. Men fotat inne på basen har jag minnsann gjort. Alla underbara barn! Längtar verkligen tillbaka. Jag har inte haft tid att redigera dessa, men jag tycker inte att det spelar så stor roll.

Kommentarer

Victoria

Ska bli spännande att se fler bilder :)

Skickad: den 2014-04-29 kl 21:23:43

Anonym

vilka underbara bilder

Skickad: den 2014-04-29 kl 22:18:30

Lena

Åh vilken spännande resa. =D

Skickad: den 2014-08-25 kl 21:27:44

Kommentera inlägget här
Publiceras ej